Love lasts forever, right? Del 2

Justin's Perspektiv
Hon verkar vara cool, hon vet inte om att jag är Justin Bieber. Jag ska nog behålla det så ett tag... Det skulle vara coolt om jag kunde få henne att gilla mig innan hon vet att jag är en kändis för att se om hon skulle gilla mig även om jag inte  var kändis. Frida verkar vara en snäll, omtänksam tjej. ett plus är att hon är jättesöt, hon har de finste ögon jag någonsin sett, och hennes leende, hennes skratt, allt så himla fantastiskt.. Min mobil ringde och störde mina tankar, jag ´kollade vem det var, det var Scooter, och svarade sedan
"Tja"
"Justin, har du kommit fram än?"
"Nej, jag sitter fast i Bermuda-triangeln" Sa jag och såg att Frida tittade på mig och fnissade lite.
"Inte roligt Justin, är du framme eller inte?"
"
Chilla, mannen, ja jag är framme"
"Okej, mannen men du måste komma till resturangen 'A la France' vid senast kl. 18.00 ikväll, okej."
"
Visst mannen, får jag ta med mig en kompis om hon vill följa med?" Jag såg på Frida som såg väldigt nyfiken ut.
"Visst, men det är affärer som ska snackas så det kan bli ganska tråkigt för henne.."
"Aha, men då behövs det inte." Frida som hade varit jättenyfiken såg lite sårad ut.
"Men du, jag måste gå nu."
"Nej Justin lägg in..."

"
Vem var det?" frågade Frida mig.
"Det var mamma." sa jag.

Frida's Perspektiv
"Vem var det?" frågade jag
"Det var mamma." Svarade han.
"Kallar du din mamma mannen?"
"Ehh, Jupp."
"Vi är framme, kom så går vi så kan du få gå på toa." Sa jag i en skämtsam ton.
Han skrattade och sa sen "Vill du följa med mig på en middag ikväll, du verkar vara schysst, fast du kanske har planer..." jag log och han slutade prata, "Jag vill jättegärna följa med på middag, men var det verkligen din mamma du pratade med?" Han log och såg rätt in i mina ögon. "Det var min kompis, han heter Chaz."
Jag log och gick sedan till receptionen för att checka in..
"Hej, jag har bokat ett rum, mitt namn är Frida Somers."
"Rum 1558"
"Okej, tack."
Jag gick till Justin och log och sa sedan "Vill du följa med upp och låna toan?"
"Han skrattade och sa sedan "Det skulle vara en väldigt generös gest fröken Somers." Med en löjlig röst och jag och Justin skrattade båda två.

När vi kom upp till hotell rummet letade jag efter toan och hittade den, sedan visade jag Justin vart den låg, han log och sa är tillbaks om 5 minuter, log igen och såg mig rakt in i ögonen, jag kände hur ansiktet började hetta till och kollade ner i golvet för att sedan höra ett skratt och en dörr som stängdes och låstes.
Jag gick bort för att kolla mig i spegeln, jag såg att jag var jätte generad eftersom jag hade rodnat så mycket att jag såg ut som en tomat i ansiktet. Jag gick bort för att ställa in resväskan i garderoben och ställa hand bagaget vid sängen. När jag vände mig om stod Justin precis bakom mig.
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Okej, jag vet att det e typ jäätte kort men det blir en till del idag okej.. :) Nästa del kommer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0