Forever, never ever ends Del 2 Meet me at our spot?

"Var försiktig om dig, okej? Du är min nyaste skatt, jag vill inte bli av med den." "Jag ska." Svarade jag och började gå hemåt, Justin började promenera åt andra hållet och försvann sen helt.

_________________________________________________________________________________________

Jag var tvungen att ringa henne, min bästa kompis, fråga om jag kunde sova där,
"Hej."sa jag försiktigt i telefonen.
"Hej sötnos."svarade hon glatt.
"Vad ska du göra ikväll?"
"Inte mycket, vadå då?"
"Kan jag sova hos dig inatt?"
"Visst, självklart... Ska vi ringa efter Joey också??"
Jag nickade, men så kom jag på att Rebecca inte kunde se mig så jag svarade "Jaa.." med gråtfärdig röst."
"Kom så fort du kan, jag ringer Joey.."
"Okej" svarade jag..

Efter ett par minuter var jag framme vid Rebeccas hus och plingade på, Rebecca kom och öppnade, kramade om mig och sa
"Kom, Joey väntar på oss i mitt rum, han sover också här inatt", jag log och sa
"Tack, ni två är de bästa kompisarna man kan ha.. Men jag har nått att berätta..
" Efter jag berättat hela historian så ler både Joey och Rebecca, och Rebecca frågar mig om jag har tweetat honom än,
"Gud!!! Jag har glömt att tweeta honom, eller iallafall inte kunnat, jag gick därifrån direkt hit..."
"Men då måste du ju tweeta honom nuuu!!!" Skrek Rebecca, Joey och jag började skratta, men jag loggade in på twitter och kollade om Justin hade skrivit något och det hade han.. Hans tweet lät så här
"Found a girl today, she was very sad when I found her but I was able to make her happy again :) It warms my heart to know what a change I can do in people's life's..." och jag såg att det bara var typ två minuter sen han hade tweetat det ändå var det redan över 100 retweet's och flera reply's som lät så här,
"Awww, follow me please Justin!"
"Aww, I'm your baby follow me Justin" och ännu fler... Jag klickade i en ruta och börja skriva min tweet som lät så här:
 "@justinbieber Justin is hysterical is pretty fun to write ;)"
Efter en halvminut hade jag en ny följare, och den nya följaren var ingen mindre än @justinbieber, jag visade Rebecca och Joey dator skärmen, och de fick tokspel..
 Jag tänkte precis logga ut när jag såg att jag hade nåt nytt på mentions jag klickade mig dit och såg att Justin hade skrivit en reply till mig..
"@itsmesandra lol, yes ofcourse it is...;)"

Jag log, retweetade och tänkte precis logga ut när jag såg att jag hade nått nytt på direct messeges, jag kollade vad det var, det var Justin som hade skickat
"Imorgon kl.14:00 på vårat ställe?" jag log och skrev sedan, visst!
Snabbt fick jag tillbaka "Längtar :D" Jag fnittrade för mig själv och Jonas log och frågade
"Vad gör du nu då, du skulle ju logga ut.."
"Jag ska men kom och kolla på det här hörrni" sa jag och Rebecca och Joey styrde stegen mot mig och laptopen, kollade igenom de tre meddelena och log sedan.. Men snabbt frågade Rebecca
"Ska du inte hänga med oss imorrn?" Jag log, vilket fick Rebecca att le, och svarade sen
"Såklart jag ska vara med er, jag hänger med er till kl. 13:30 sen sticker jag och hänger lite med Justin och så kommer jag tillbaka"
"Okej!!" Svarade Rebecca och Joey i kör och jag kunde inte låta bli att skratta lite, sen frågade jag
"Ska vi sticka till affären och köpa snacks?" Joey och Rebecca nickade, och vi stack iväg mot affären.
 När vi ska välja chips ringer min telefon, displayen visar okänt nummer och jag svarar
"Hej, vem är det jag pratar med?"
"Ehh, Det är Justin.."
"Åh, Hej Justin!"

"Hej.. Undrade bara varför du inte svarade, och om du var okej.."
Jag log tittade på Joey och Rebbeca som höll upp två chips sorter, jag pekade på den vänstra medan jag funderade på om jag var okej..
"Hallå?",
 hördes en orolig röst i telefonen. Jag fnissade lite och sa
"Lugna ner dig Justin.. Jag mår jättebra!! och jag svarade inte för att jag hänger med mina kompisar och de tvingade mig att lägga ifrån mig datorn så vi är i affären och handlar chips nu.."
Han var tyst ett par minuter innan han frågade
 "Vilken affär?" jag blev lite frågande men svarade ändå att jag var på ICA.. Han svarade att han var tvungen att gå, men att han längtar tills imorrn. Jag gick tillbaka till Joey och Rebecca, de sa att de tyckte vi skulle köpa popcorn också så vi gick till popcorn hyllan och valde ett par popcorn och gick sedan till kassan, när jag kom på att jag var tvungen och gå och hämta oliver. Jag sprang till oliverna och letade efter rätt oliver, plötsligt hör jag hur någon ställer sig bakom mig. Jag vänder mig om och ser Justin stå där och flina, jag ler och säger
 "Hej!" och han flinar ännu större och säger
 "Tja.." Jag ler och kommer sedan på att jag har bråttom så jag säger
"Kan jag ringa dig och säga gonatt senare?"
"Visst" svarar han, ler och pussar min panna.

Rebecca, Joey och jag betalar, och går sen hem, vi kollar på valentine's day och jag ringer sen Justin och säger gonatt.
Jag, Rebecca och Joey går allihop och lägger oss efter att vi pratar i ca en timma om bara mig och Justin och sedan saker som hänt när vi var små...

Nästa morgon när jag vaknar är inte Joey och Rebecca i Rebeccas rum och sover, jag antar att de är och handlar frukost eller nåt.
Jag lägger mig igen, sen hör jag något svagt som blir starkare och starkare, det är Rebecca och Joey som sjunger och de sjunger inte vilken låt somhelst, utan de sjunger Happy Birthday.
Jag hade helt glömt att jag fyller 18 idag...
 Det är den 30/3 oj, jag kommer få hänga med Rebecca, Joey och Justin på min födelsedag, alla mina äkta vänner, hoppas jag slipper träffa familjen..
Nu kom Joey och Rebecca in, de hade gjort pannkakor till frukost åt mig, och det var flera presenter de hade med sig, tre st..
"Happy Birthday to you..."
Sjöng Rebecca och Joey och det avslutade låten..
"Men hallå, hur länge har ni varit vakna?" frågade jag,
"Ehh så länge att vi har kunnat göra iordning oss, hämtat ditt paket hos dina föräldrar, och hunnit steka pannkakor." log Jonas,
 "Vi har också två presenter från oss!" fortsatte han.
Jag log och sa
"Ni behövde inte göra det här.. Jag hade helt glömt bort min födelsedag.."
Joey och Rebecca suckade och Rebecca sa
"Precis, du hade glömt din egen födelsedag, alla förtjänar en toppen 18-års dag!!", den här gången suckade jag och svarade,
"Men jag kommer få en toppendag iallafall, jag får hänga med er och Justin, och förhoppningsvis kan jag undvika min familj också..
 Det är det enda jag behöver för en perfekt födelsedag!"

"Äsch, bara öppna presenterna nu...."
 sa Joey otåligt, jag log och svarade okej.
När jag öppnade det första paketet, det från mamma och pappa, såg jag att det var en IPhone 4.
Jag la undan den och gick till nästa paket, ett av de två paketen från Rebecca och Joey, där i låg en parfym, men inte vilken parfym som helst utan en väldigt speciell, det var Parfymen Someday av Justin Bieber, och ett IPhone skal. 
I nästa låg ännu en parfym, ingen mindre än Selena Gomez av Selena Gomez, och ett till IPhone skal.
Jag log stort och tackade, sen gick jag upp för att fixa iordning mig, jag fick igång min IPhone satte på det vita skalet jag fått av Rebecca och Joey kollade mina missade samtal och det var ju typ tusen..
Precis när jag skulle ringa upp någon ringde mobilen, jag kollade inte vem det var utan bara svarade..
Efter det kom ännu ett samtal, och samtalen började precis där det andra slutade, när jag såg att alla mina kontakter var använda idag, förstod jag att nu äntligen behövde jag inte prata i telefon längre..
Joey, Rebecca och jag gick upp på stan och fikade.
 Väl uppe på stan fick jag många grattis där också..
Vi fikade och jag åt 1 chokladboll, 2 choklad kakor och 3 kanelbullar, fast att jag precis ätit pannkakor till frukost...
Sen gick vi till parken och satte oss på en parkbänk och bara pratade,
"Det har varit skitkul idag, men jag måste gå nu om jag ska hinna träffa Justin i tid.."
 sa jag när klockan började närma sig 13:30.
"Ses sen."
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________
Stay tuned och kommentera för mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0