Forever, never ever ends... Prolog

Jag heter Sandra och jag är 17 år gammal... Jag har en trasig familj, med det menar jag alltså att mina föräldrar håller på att dela på sig och är jätte osams nu... Jag går fortfarande i skolan, min största idol är Selena Gomez (jag har gillat henne sen jag var typ 10 eller nåt) och hon dejtar Justin Bieber, den största och bästa Bieber! Mina bästa vänner heter Joey och Rebecca. De är de snällaste som finns. Vad finns det mer att berätta?? Jo juste, jag älskar att sjunga och dansa!

 
Det här är jag!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okej hoppas ni inte blev ledsna för att jag inte skrev klart den andra men den nya har jag jobbat på ett tag nu och den är roligare och skriva.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0